Branżowe artykuły reklamowe - edukacja i marketing

Czy Twoja firma jest na facebooku?

Ewa Górska 2018-12-14 0 komentarzy
Wpis

Jeżeli prowadzisz firmę, jednak nie zdecydowałeś się skorzystać z możliwości, jakie daje Facebook, wiedz, iż wiele tracisz. Ta platforma społecznościowa zrzesza ogromną liczbę użytkowników. Zakładają na niej konta osoby młodsze i starsze. Firmy istniejące na FB mają szansę dotrzeć ze swoją ofertą do potencjalnych klientów (w szerokim przedziale wiekowym).

Nie myśl jednak, że wystarczy założyć konto i na tym zakończyć przygodę z tą platformą. Konieczne jest prowadzenie go, a zatem systematyczne poszerzanie znajdujących się na nim informacji o kolejne, aktualne. Dzięki temu wiele osób dowie się np. o tym, że wprowadziłeś nowy produkt do sprzedaży, czy też organizujesz promocję lub wyprzedaż. Każde udostępnienie, czy polubienie jakiejś informacji dotyczącej Twojej firmy, to szansa na to, że trafi ona do kolejnych użytkowników (znajomych Twoich fanów na FB), w tym także do tych, którzy jeszcze nie mieli styczności z Twoim logo.

Założenie konta na FB możesz powierzyć profesjonalistom. KJ Studio to firma, która nie tylko stworzy Twój profil firmowy, ale też będzie prowadzić Twój fanpage, zgodnie z opracowaną indywidualną strategią. O pomoc możesz ją poprosić również wtedy, gdy masz już konto, jednak Twoja firma na Facebooku nie może pochwalić się dużym zainteresowaniem i chciałbyś, aby to się zmieniło. Podpowie Ci ona różne rozwiązania, które sprawią, że Twoje konto zacznie odwiedzać coraz więcej osób, a grono Twoich fanów zdecydowanie się powiększy. Pamiętaj, że to, co ostatecznie się na nim znajdzie, zależy tylko od Ciebie.

Skomentuj wpis